Kontaktujte
Nás
- +(420) 602 273 096
- kancelar@ombudsmancap.cz
Vyhořel vám byt? Byli jste vykradeni? Poničila vám dům sněhová nadílka a vaše pojišťovna odmítá uhradit škodu? Využijte novinku v ochraně spotřebitelů a obraťte se na ombudsmanku České asociace pojišťoven, která vám ve sporu s pojišťovnou zdarma pomůže!
Zdroj:blesk.cz
Marně čeká na vyplacení náhrady své zdravotní újmy po úrazu, přestože řádně platil pojistné. Řeč je o klientovi nejmenované pojišťovny. Ta totiž otálí s vyplacením škody a vyžaduje prohlídku u lékaře vzdáleného desítky kilometrů od místa bydliště dotyčného pacienta. Klient odmítá absolvovat dlouhou cestu a tvrdí, že na to pojišťovna nemá nárok. Do sporu se nyní na žádost zmíněného vložila Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (ČAP). „Je to jeden z prvních případů, který budeme řešit,“ říká první „pojistná“ ombudsmanka Alena Macková.
Zdroj:euro.cz
Spotřebitelé, kteří řeší spor v oblasti neživotního pojištění s některou z pojišťoven na českém trhu, mají nyní novou možnost záležitost vyřídit mimosoudní efektivní cestou, aniž by museli platit poplatky a absolvovat často zdlouhavé soudní řízení. 1. února 2019 totiž zahájila činnost Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven.
Zdroj:opojisteni.cz